fredag 4 april 2014

Att sumpa en chans

Det är precis vad jag tycks ha gjort. Senaste jobbintervjun gick ju inte direkt bra. Det tyckte visst inte arbetsgivaren heller. De har haft ett långt samtal med en av mina referenspersoner om vad som kan ha hänt. Eftersom de fick ett så väldigt bra intryck av mig på första intervjun. Tydligen hade jag tjänsten som i en liten ask. Nästan i alla fall. Tills jag sumpade allting på den andra intervjun. Nu är de tydligen väldigt tveksamma. Vilket ju i och för sig är positivt. Eftersom jag själv helt avskrivit mina chanser. Så "väldigt tveksamma" är ju ändå bra. Bättre än helt avskriven.

Nu steg mina ångestnivåer återigen. Helt avskriven är bättre för ångestnivån. Nu måste jag ju våndas och återupprepa den förbannade intervjun inne i huvudet hela helgen. Jag orkar inte. Jag är helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar