torsdag 11 oktober 2012

Varför fungerar aldrig någonting?

Jaha, då har det hänt igen. Vi beställde en Ergo Rapido handdammsugare på nätet för några veckor sedan. Tror ni att den fungerar. Näe då. Den är stendöd. Batterierna laddar inte. Alltså återigen dags att kontakta en okontaktbar kundtjänst (en kundtjänst utan telefonnummer - bara det är ett skämt i sig) och övertyga okontaktbara idioter om att dammsugaren faktiskt inte fungerar och att det inte är något som jag hittar på bara för att jag gillar att skicka grejer kors och tvärs genom landet.

Jag blir tokig.

Jag börjar fundera på när vi senast köpte någonting som faktiskt fungerade eller innehöll rätt delar från början. Det var väldigt länge sedan. Den senaste tiden har vi bara haft strul. Poolen levererades som bekant med fel grejer. Maken låg under bilen i färd med att montera en ny dragkrok på bilen när han upptäckte att han fått fel delar. Han väntar fortfarande på att rätt delar ska levereras. Alltid är det något som strular.

Jag blir så trött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar