fredag 20 september 2013

Fredag morgon...

Klockan åtta. En fredagsmorgon. Det är precis då man vill stå hos fotografen. För att ta porträttbild till jobbet. Exakt då. Fredag morgon. Finns det NÅGON tidpunkt i veckan man ser tröttare ut än då. Jag tror inte det. Inte blev det bättre av att jag trodde att det bara skulle tas en bild av huvudet och ner i brösthöjd. Max. Klädde mig därefter och brydde mig inte särskilt mycket om outfiten från naveln och ner. Big mistake. Det skulle visst tas ett halvkroppsporträtt också. Det hade jag alltså inte haft med i beräkningen. Kul, kul. Bilringarna (modell traktordäck) hade väl inte gått att dölja i några kläder, men jag hade väl inte behövt ha jeans i alla fall. Skit samma. Jag hoppas att gästspelet på det här företaget blir kort. Jag vet inte hur. Men kort ska det bli. Alltså ska inte bilderna användas så länge. Jag har för övrigt fortfarande inte fått något att göra. Så jag fortsätter att surfa. Har dock övergått till mer personliga saker som semesterresor och sånt. Har liksom tröttnat lite på "självstudierna" nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar