måndag 23 april 2012

Saker jag inte ägnade kvällarna åt innan jag fick barn...

Innan jag fick barn är jag ganska säker på att jag aldrig stod och stekte pannkakor klockan nio på kvällen. Det gjorde jag igår. Storasyster skulle på heldagsutflykt med dagis idag och behövde matsäck. Pannkakor med socker och kanel. Check.

Jag är också väldigt säker på att jag aldrig satt och namnade kläder en hel kväll (ok, fyrtiofem minuter då). Helgens alla inköp avlappades och namnades i kväll. Innan jag fick barn tror jag aldrig jag namnat något plagg över huvud taget.

Å andra sidan satt jag nog inte med datorn i knät och bloggade heller. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vad jag ägnade kvällarna åt. Innan Kråkungarna. Nä, jag minns inte alls...

2 kommentarer:

  1. Hej vilken härlig blogg =) hit kommer jag gärna igen. Hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att du har hittat hit! Du är såå välkommen tillbaka!! Kram MammaMu

    SvaraRadera