söndag 2 december 2012

Jag håller mitt löfte!

För drygt ett år sedan. Förra julen. Lovade jag att lägga ut en bild. Det var ju ingen idé förra året, eftersom jag inte hade några läsare av min nystartade blogg. På ett år har antalet läsare ökat med flera hundra procent, vilket innebär att jag faktiskt har ett par trogna läsare. Det blir ju liksom roligare så. Att ni faktiskt läser det jag skriver. Den enda läsaren jag hade för ett år sedan (maken) har nog övergivit den här bloggen för länge sedan. Så det är ju gott att ni tagit över.

Egentligen tycker jag inte att det är någon idé att publicera den här bilden i år heller. Det är liksom inte en sådan blogg. Och resultatet är inte så roligt det heller. Dagens konstaterande är att jag faktiskt har legat av mig. Att årets julgrupper fick en markant touch av tant. Suck. Det är bara att konstatera att jag börjar närma mig. Tant. Men ok. Ett löfte är ett löfte.

 
För att summera helgen så har den omfattat lite nödvändig städning, avdammande och montering av adventsbelysning, lite julgrupperande, lite lussebullsbakning och ett barnkalas (äntligen är Storasyster färdigfirad för i år). En ganska produktiv helg för att vara hos oss. Inte konstigt att jag är helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar