tisdag 6 mars 2012

Saker som behöver göras - hela tiden...

Det behöver plockas leksaker. Och kläder. Och kanske lite andra saker beroende på vad som hittas. Jag ser knappt golvet snart.

Det behöver dammsugas, men eftersom jag inte ser golvet så får det nog vänta.

Kök och badrum behöver saneras. Snarast.

Tvättberget behöver strykas, vikas sorteras. Besegras helt enkelt. Kommer snart inte in i tvättstugan längre. Inte finns det några rena (under)kläder i lådorna heller. De ligger troligtvis underst i tvättberget.

Fönstren behöver putsas. Vi ser inte ut. Solen hittar inte in. Frostat glas (efter saltstormar) hör hemma i badrummet.

Det behöver tränas. Verkligen. Faktiskt. Sommaren är snart här och jag har inte tagit tag i det. Heller.

Det behövs göras en massa saker. Hela tiden.

Jag blir så trött.
Jag är så trött.

Jag behöver sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar